دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم

همراه شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم شما عزیزان می توانید آهنگ جدید مجید یحیایی به نام اهنگ دلشوره دارم دیر برسم رفته باشی تو میدونی بی تو خیلی کم تحملم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم بارون میزنه خیسه ٠زمین تنگه دلم من جای همیشگی با یه شاخه گلم … !! دلشوره دارم دیر برسم رفته باشی تو میدونی ٠ بی تو خیلی کم تحملم … !! دلتنگه دلم ٠ وقتی که بارون میزنه تا وقتی نیای قلب من آروم میزنه … !! تنظیم کننده: مجید یحیایی از دور که تورو میبینم آهسته میای اون وقت ٠ دیگه قلبم داره تند تند میزنه … !! همیشه کنارم ٠ با تو چه بی قرارم تو بودی تو هستی همیشه در خیالم … !! میدونم تو قلبم مثت پیدا نمیشه ٠ میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه … !! همیشه کنارم با تو چه بی قرارم تو بودی ٠ تو هستی همیشه در خیالم … !! میدونم تو قلبم ٠مثت پیدا نمیشه میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه … !! موزیکا - دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم یه طرف بارون احساس ٠ و یه طرف گرمی اون شونت … !! یه نفر با قلبش اینجاست و شده ٠عاشقونه دیوونت … !! بارون میباره ٠من داغون شم یه چیزی بگو من آروم شم … !! حس قلبم بی تو ویرونه ٠دنیام بی تو مثل زندونه … !! همیشه کنارم با تو چه ٠ بی قرارم تو بودی تو هستی همیشه در خیالم … !! میدونم تو قلبم مثت پیدا نمیشه میدونی ٠ یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه … !! همیشه کنارم با تو چه ٠ بی قرارم تو بودی تو هستی همیشه در خیالم … !! میدونم تو قلبم مثت پیدا نمیشه میدونی ٠ یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه … !! ترانه: فرامرز مقدمی ‍ در خواب ٠ دیدم لانه های سالخورده … !! https://musica.asia/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af-%db%8c%d8%ad%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%86-%d8%ba%d9%85/

نظرات