عکس سایه دختر برای پروفایل جدید شافل دنس

در عکس سایه دختر برای پروفایل شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید متفاوت ترین عکس پروفایل های دخترانه و سایه ها را مشاهده کنید. عکس سایه دختر برای پروفایل عکس سایه دختر برای پروفایل عکس استوری و پروفایل شبکه های اجتماعی سایه دختر با طرح های متفاوت درمن زنی نشسته به سوگِ تمامِ عمر پر میکند پیاله ی غم را به کامِ عمر مثل کویر ، درد عطش را چشیده است یک زنده رودِ قحطیِ باران کشیده است موجم که روی ساحلِ تردید مانده ام از عشق هر چه بود به گوشم چکانده ام جمعی مرا به جُرم جنون سنگ میزنند این عاقلان ، مدافعِ رسواییِ زنند در تار و پود خلوتِ من تار میتنند من را درون پیله ی تن دار میزنند باران ببار بر تنِ من…. بر منِ کویر بر این کویرِ خسته ی از روزگار سیر تقدیر و درد تا بُنِ دندان مسلحند چیزی نمانده از منِ در استخوان اسیر با جغدِ شوم و بد عنقِ روزگارِ من همسفره اند گله ی کفتارهای پیر وقتی که مرگ جیره ی هرروز میشود فرقی نمیکند که غزالیم یا که شیر درگیرِ انجمادِ نفسهای آخرم پاشیده بر تنم نفسِ سردِ زمهریر تابوتِ رنج بر تنِ من زار میزند عکس سایه دختر برای پروفایل

نظرات