دانلود آهنگ پوریا سپهر لوندی

در این لحظه با سورپرایزی تازه دیگه خدمت شما هستیم ♫ یعنی دانلود آهنگ پوریا سپهر لوندی که کاری جذاب و شنیدنی از پوریا سپهر به نام اهنگ لوندی که با دو کیفیت عالی 320 و 128 امکان شنیدن آنلاین و ♫ دانلود مستقیم فراهم شده است. دانلود آهنگ پوریا سپهر لوندی عجب چشایی داری ♪ دورت بگردم … !! چند روزه که قهری بام ♪ عکساتو دوره کردم … !! چه موی بلندی ♪ چه قشنگ میخندی … !! چه ژست بانمکی ♪ آخ چقده تو لوندی … !! تو با لوندی ♪ قلبمو از جا کندی … !! دو سه روزه که ندیدمت … !! چشاتو رو من میبندی … !! وقتی میخندی ♪ یاکه موتو نمیبندی … !! ضعف میره دلم برات ♪ آخ چقده تو لوندی … !! موزیکا - دانلود آهنگ پوریا سپهر لوندی ول کن حرف مردمو ♪ هرچی میخوان بذا بگن … !! اونا که ندیدنت تورو ♪ مث من عاشقت بشن … !! ول کن هی کشش نده ♪ بسه دیگه لجبازی … !! تو که هم آرومیو ♪ هم دردسرسازی … !! تو با لوندی قلبمو از جا کندی … !! دو سه روزه ♪ که ندیدمت … !! چشاتو رو من میبندی … !! وقتی میخندی ♪ یاکه موتو نمیبندی … !! ضعف میره دلم ♪ برات آخ چقده تو لوندی … !! ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

نظرات